10 Ocak 2011 Pazartesi

Kanada Günleri İlk Defa Türkiye'de


Nerede?

Ankara ve İstanbul

Ne zaman?
10 Mart 2011, Ankara
Hilton Otel
13:00-18:00


12-13 Mart 2011, İstanbul
The Marmara Taksim Otel
13:00-18:00

Kimler katılacak?

Üniversiteler, Liseler, Dil Okulları, Yaz Okulları, Yerel Eğitim ile ilgili kurum ve kuruluşlar... (Etkinliğe sadece Kanada okulları ve ilgili kurumları katılacak.)

Katılan Okullar:

  1. Algonquin College
  2. Language Studies International
  3. University of Victoria English Language Centre
  4. Easy Coast Language School
  5. University Canada West
  6. Eurocentres
  7. St. Mary’s University
  8. ILAC – International Language Academy Canada
  9. Vancouver Island University
  10. LSC Language Studies Canada
  11. ELS
  12. Conestoga College
  13. Alexander College
  14. King George International College
  15. Pera College


CDS, Kanada Eğitim Kurumları ile siz kaliteli eğitim alma arzusunda olan öğrencileri bir araya getiriyor...

Kanada Günleri neden Türkiye'de?
  1. OECD üyesi ülkeler arasında Türkiye en genç nüfusa sahip ülkelerden biri.
  2. 2009 yılında yaklaşık 1,200 öğrenciye vize verildi. Türkiye yurtdışına öğrenci gönderen ülkeler arasında dünyada 8. Yılda yaklaşık 40,000 öğrenci yurtdışında eğitim alıyor.
  3. Kanada Günleri Kanada'ya Türkiye'den Kanada'ya en çok öğrenci gönderen acentalardan biri olan CDS Yurtdışı Eğitim Danışmanlık tarafından düzenleniyor.
  4. Etkinlik yeri için CDS ofislerinin olduğu iki şehir olan Ankara ve İstanbul seçildi.
  5. CDS, Türkiye'nin uzman yurtdışı eğitim danışmanlık şirketi olarak, etkinliği organize etmekle kalmayacak, yıl içinde etkinlik ile ilgili tüm aktivitelerin takibini yapacak.

Kaliteye önem verenler için kaçırılmayacak bir fırsat!!!

Kanada'da eğitim ayrıcalıktır!!!

Kanada okumak için harika bir ülke. Birkaç okul haric tüm okullar devlet okulu. Okul kaliteleri hemen hemen aynı ve oldukça yüksek. Bu nedenle Kanada üniversitelerinden alınan diplomalar dünya çapında kıymetli. Fiyatlar okulun bulundugu bölgeye göre değişiyor. Örneğin, Toronto'da okullar pahalı ama Toronto'ya 1 saatlik yolculuk mesafesinde başka bir şehirde çok daha ucuz.

Eğitim Kanada için bir gelir kaynağı. Kanada eğitim sisteminde kişi başına ayrılan harcama diğer G-8 ülkelerinin ayırdığından daha fazla oldugu gibi, Kanada OECD ülkeleri içindeki ilk üçte yer alıyor. Bu nedenle özellikle yabancı öğrenciler için her açıdan harika imkanlar sunuluyor.

Kültürel çesitliligi tesvik eden gelenek ve politikalara sahip bir göçmen ülkesi olması nedeni ile de yabancı öğrencilerin bu anlamda hiç zorlanmayacağı bir ülke. Klüplere ve etnik altyapıların çeşitliliğini temsil eden derneklere kolayca ulaşılabiliniyor. Okullarda bu konuda oldukça hassas. Yabancı ögrencilerin danışmanları ögrencilere bu tarz gruplarla iletişime geçebilmek konusunda yardımcı oluyorlar. Gerçi günümüzde hızla yayılan sosyal medya araçlarının genç nesil tarafından ne kadar etkin kullanıldığı düşünülürse, öğrencilerin, internet aracılığıyla daha oralara gitmeden her tür sosyal etkinlikten haberdar olma şansı var.

Kanada güvenli, adil ve huzurlu bir toplum. Suç ve şiddet oranı çok düşük.

Amerika'nın dinamizmi ve Avrupa'nın kültürünü bir araya getiren ülke Kanada!!!

Tüm büyük sehir merkezlerinde çok çesitli alısveriş alanları, restaurantlar, tiyatrolar, sanat galerileri, müzeler ve genel kullanıma açık parklar ve bahçeler var. Bunun yanısıra, 2010 kış olimpiyatları gibi bir çok dünya çapında spor etkinliğine ev sahipliği yapabilecek kadar kusursuz spor ve aktivite alalanları var.

Tüm bunlar göz önünde bulundurulduğunda, dünyanın en yaşanılası ülkelerinden biri deniyor Kanada için.


Kanada'lı eğitim uzmanlarınca organize edilen Türkiye'deki tek etkinlik - Kanada Günleri!!!
Neden CDS?

CDS kurulduğu günden beri ağırlıklı Kanada'ya öğrenci yollayan bir acenta. CDS’in hizmet verdiği öğrencilerin profiline bakıldığında (ingilizce konusulan ulkeler arasinda) 1/3 unun Kanada’yi, geri kalan öğrencilerin de Amerika, Avusturalya, Yeni Zelanda veya Ingiltere’yi tercih ettigi goruluyor. Yıllardır Kanada Elçiliği ve Kanada eğitim kurumları ile iyi ilişkiler yürüten CDS, bu yıl ilk defa Kanada Günlerini düzenliyor. Amaç kaliteli eğitim almak isteyen öğrencilere Kanada da ki egitim sistemini ve imkanlarını anlatmak, eğitim sisteminin tanınır ve anlaşılır olmasını sağlamak. Ve Kanada ya giden ögrenci sayısına destek olmak.

Kanada'dan mektup var...


Daha önce CDS ile Kanada'ya eğitime giden Önder'in ağzından Kanada ve CDS...

Sıra neden sizde olmasın? Kanada Günleri'ne katılın. Mart ayı sizin ayınız olsun...

Önder Kütükoğlu

Toronto, Kanada


"Üniversite`de okurken hep aklımda Kanada vardı cünkü ingilizcemi geliştirmek ve ileriki iş yaşantısında kullanmak istiyordum. Pek cok yurt dışı eğitim fuarına katılmıştım ama son kararımı CDS`yi seçerek verdim. CDS hizmet bakımından bence olağanüstü çünkü çalışanları çok sıcakkanlı ve hangi okulun benim için daha çok fayda saglayacagını biliyorlardı. Buraya geldiğimde çok büyük beklentilerim vardı ama soğuk havanın etkisiyle de biraz içim buz tuttu.


Fakat Toronto’yu özellikle de CN Tower’ı gördükten sonra Kanada’nın farklı dil, din, ırk ve kültürleri içerisinde düşmanlık bulundurmadan, demokratik, insan haklarına saygılı, hoşgörülü bir toplum oluşturmuş olduğunu soyleyebilirim. Aslında Toronto`dan once Vancouver`da dil eğitimi almak istiyordum. Ama en son karar olarak buraya geldim ve kararımdan mutluyum. İleriki zamanlarda Vancouver’a gidip orayı da keşfetmek istiyorum (Hatta en uygun zaman kış olimpiyatları!)İngilizce eğitimi aldığım kurum bana çok yardımcı oldu fakat benim şahsi kanaatım bence biraz daha profesyonel öğretmenlerin bulunmasi gerektiğini düşünüyorum. Benden herkese tavsiye zaman akıp gidiyor o yüzden bir an once hedeflerimizi belirlemeli ve o yolda ilerlemeliyiz. Başarıdan geçen en büyük yol karar verip onu uygulamaktir."

Kanada Günleri ile ilgili ayrıntılı bilgi için CDS Danışmanları ile bağlantıya geçiniz...


CDS Beyoğlu (Merkez)

İstiklal Cad. Gala Han. No:86 Kat:3
34435 Beyoğlu, Istanbul, Türkiye

T : (+90 212) 292 40 26
F: (+90 212) 243 45 21
E: sonver@cds.com.tr
Kroki için tıklayınız!

CDS Ankara

Tunus Cad. 71/1,
Kavaklıdere – Ankara, Türkiye

T : (+90 312) 426 32 63
F : (+90 312) 427 33 25
E : senem@cds.com.tr
Kroki için tıklayınız!

CDS KIrklareli

Cumhuriyet Meydanı
Tatsan İş Merkei Kat:4
Kırklareli, Türkiye

T: (+90 288) 212 12 70
F: (+90 288) 214 70 84
E: mailto:aysegul@cds.com.tr
Kroki için tıklayınız!